Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

02 APRIL 2011

>> Saturday, April 2, 2011

time : 9.56 pm saturday


Hari  nie keja half day...blk keja td teman kn kakak dkt opis pigi maxis... lepas teman kakak tue aku jalan ngan my prenzzz...coz aku dah promise ngan my prenzzz...hehehehe...


Actually, aku mintak teman ngan my prenzzz tue g gunting rambut...coz aku dah rimas ngan rmbt aku yg pnjang nie...hehehe...dah lm jg pasang niat mau gnting rambut nie..br hr nie tercapai hihihi...:) Now aku rasa selesa ngan rambut pendek aku nie...selesa sangat2...hahahaha...


Habis jak gunting rambut kami g isi perut kami yg tengah kelaparan kikiki...hbs mkn ini lah  masanya time 4 shopping kakakakaka...syok nya shopping...rasa lega tauk!!!hehehehehe...dah penat shopping kami balik lah...sampai umah kul 4.30 pm...


Hmm...mau tulis apa lg ya??? Rasanya xda apa lagi mau tulis nie...hmm...mau men game CITY VILLE d fesbuk pun bosan... tgk tv??? hmm...ada perlawanan bola sepak ntah team apa yg men...maybe MU kot hehehe...:)


Bha okay lah setakat sini dulu 4 today...no idea lah mau menulis... hihihihi... anyway PEACE NO WAR!!!

0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP