Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

~ really disappointed ~

>> Wednesday, June 15, 2011

15 june 2011 wednesday
time : 9.35 pm

~ sad mood ~

Hari nie aku ada test keta JPJ... Bengang juga lah coz lum okay lagi dah d paksa test JPJ ngan cikgu aku tue...huhuhuhu...but apa bleh wat, turutkan jak lah...biarpun hati tak merelakan & separuh ikhlas wat semua tue huhuhu...:)

Early morning & i still sleeping, msg masuk p my phone... Ingatkan sapa msg pagi2... Rupanya cikgu aku msg... Nak tau apa dia msg??? Baca nie d bawah...

" Salam... Amy, hr ni ko jgn lupa ya ko test jpj ari ni. Jam 8am ko mesti d im sdh. "

Dengan diri yang still mamai, aku baca msg tue...dalam hati aku bercakap sendiri, " tak gilak kah abang nie suruh aku g test jpj??? " But aku tak reply msg cikgu aku tue...biar jak lah...:) Kul 7 tue aku bangun g mandi, siap2 mau g im... Aku sampai im kul 8.10 am hehehe...my uncle yang send me p sana... Sampai jak im, call cikgu aku, but he dont pick up the phone...nasib baik lah dia ada berdiri d luar kantin, so aku tengok dia...hehehe... Nak cakap aku lambat, memang lah dah lambat, but ada lagi yang lambat dari aku hahaha...

Before test td kami ada d beri penerangan ckit ngan pegawai jpj... Habis jak pegawai jpj tue beri penerangan, aku d bagi nombor... Nak tau aku nombor berapa??? Hehehehe...nombor 10... Thats my lucky number...yang tidak mendatangkan tuah to my self huhuhu...:) Time my number d panggil dah untuk test bahagian 1 ( bukit, parking, & 3 penjuru ) nervous aku datang tiba-tiba hehehe... Masuk jak dalam keta,(time nie nak wat bukit)  macam-macam dah d baca... After pegawai jpj cakap nek, aku trus nek p bukit perlahan-lahan... Alhamdulillah aku lulus d bukit... Second, nak wat parking lagi..d cnie yang aku paling nervous, coz aku x ingat step2 pusing stereng...& d cnie lah aku kantoi....uwaaaaaahhhh.... Dah agak dah mesti d cnie yang kantoi...bleh nya pegawai jpj 2 ckap, " deq, free kan gear, angkat hand break, keluar dari keta, & tengok apa kesalahan kamu??? " So aku pun wat lah seperti yang d suruh...aku tau apa mistake yang aku wat, thats why aku just smile hahahahaha...:) So, failed lah aku parking...& 3 penjuru serta merta failed jg adeiiiii.... Bahagian 1 almost failed...terpaksa mengulang, ongkos lagi adeysssss.... But, bahagian 2 ( laluan d jalan raya) aku pass plak hmm....

lucky no, w/pun x m'dtgkan tuah huhuhu...pa2 pun  hdp MU hahaha..:)
Hmm...xpa lah, after this nak wat latihan banyak-banyak bahagian 1 nie... Pam pun marah aku huhuhu...d suruh wat latihan parking banyak2 x mau...now!!!padan muka aku...huhuhuhu... Nie semua cikgu aku punya pasal lah  nie x mau ajar aku teeeetttt....salah lagi....never mind lah....dont sad2 lah amy...smile...( pujuk diri sendiri lah bha nie hehehe..)

p/s :
~ i'm so sorry bang coz aku failed tadi...pasti abg really disappointed with me right, coz pnt2 abg ajar aku finally aku tetap juga failed huhuhu...:(
~ Caiyok2 amy u can do it next time...study hard okay...

really disappointed huhuhu....:(




2 comments:

Aki June 15, 2011 at 4:59 PM  

ala,relaxla,bulih mengulang.. mana da orang pandai terus.. hahaha..

amy June 15, 2011 at 11:28 PM  

hmm..tau lah...bt really disappointed lah coz m'gulang lg...cian ngan cikgu lagi pnt2 m'gajar, lastly aku failed huhuhu...feel sori with him...:(

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP