Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

>> Monday, February 13, 2012

...hmm...dah lama tak menulis dekat blog nie huhuhu...so miss...
But never mind lah, i'm still alive hehehe...
Thanks God...*_*
Dalam bulan January hari tue banyak plak problem yang berlaku hehee... But itu semua tak menjadi persoalan nya hahaha...

21/01/2012 my best prenzzz ( Mince Lagata )wedding but i cannot go the wedding coz i'm sick huhu..so sad uwwwwaaaahhh... She said to me " never mind lah bukan saja-saja ko tak mau datang wedding aku kan... Ko tue sakit, operation lagi huhuhu..." Laaaa...dia plak cry hehehe...
kunuk aku lah nie hehehe...

That's my prezzz say hehehe...syg jg my prenzzz dekat aku ya hahaha.... Memang lah bha diaorang sayang aku kikiki...apalah aku nie hampeh!!! 
Nak di jadikan cerita, aku nie baru habis operation bulan January hari tue... Tanggal 17 January 2012 ( Tuesday ) aku masuk wad di Hospital Besar Tawau, Sabah... 18 January 2012 ( Wednesday )aku kena operation... 1 week jg lah aku kena tahan di hospital hmm... Bosan sangat duk dalam tue huhuhu...

Hisy apa aku mengarut dalam blog nie hehehe... Sori guys... Tak marah kan aku mengarut dalam blog nie...^_^
Okay lah mau cau dulu... Senang-senang nanti aku menulis lagi ya huahuahuahua...peace no war!!!
SALAM...*_^





 

0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP