Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

19/07/2010 monday

>> Monday, July 19, 2010


Time : 9.03 pm

( 73 days without him)


2 days tak on9 macam2 berlaku... Di fb aku ramai yang remove aku napa??? Aku pun bingung oh..


Tengah hari tadi aku g luar duduk2 coz bosan duk di dlm office...lagi pun xda keja nak wat... So aku g lah lepak2 ngan diaorg di luar, borak2 kosong... Tgh borak2 tue, dtg plak kwn... Saja jak dia singgah coz lama lg time rest dia.. So kami semua pun borak lah benda2 yg menghepi kan kami semua hehehe... tgh borak2 and gelak2 tue, aku secara tak sengaja terpandang kereta yang lalu depan kedai.. Tertengok plak flat no keta tue, cam kenal...mmg pun di kenal... Trus duk dak, duk dak jantung ku... Perasaan ku trus tak keruan... Bg tau ngan kkak d tempat keja, trus dia bagi tau "ha'ah mmg dia" huhu... Hati tabah lah, jangan lemah!!! Kwan yg datang stay ngan kami pun tanya, "kenapa" aku diam jak.. Trus xda mood mau borak2 ngan dia... Bt aku layan jak dia... Mau makan pun trus xda selera oh... Adeyssss... AMY jangan terlalu ikut kan perasaan!!! Ko ingat dia, ko rindu dia.. Dia ada ingat ko??? Dia ada rindu ko??? Dia ada peduli ngan ko??? Xda kan??? SO, STOP IT TO BE STUPID GIRL AMY!!! Walau apa pun dia dah wat ngan ko maaf kan jak lah dia, walau sesakit mana pun, walau sepedih mana pun, walau sepahit mana pun ko harus terima. Semua tue telah terjadi and xda guna menyesali semua yang telah berlaku... Masa xkan kembali ke belakang AMY!!! Ingat tue!!! Berdoa lah banyak2 supaya kita semua di ampun kan oleh ALLAH SWT & di sebalik yang berlaku pasti ada hikmah nya... Xda guna ko siksa dirimu AMY, xda guna ko menangis AMY... xda makna nya semua tue wat dia AMY!!! Dia xkan peduli ngan ko!!! So, start now WAKE UP AMY DONT BE WEAK!!!!! CAYO2...

0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP