Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

21 / 07 / 2010 WED

>> Wednesday, July 21, 2010

TIME : 09.48 PM


( 75 days without him )


Hari nie hujan jak 1 hari... Mendung... Sejuk lah huhu...
Hari nie aku keja half day, coz aku ada temujanji ngan doktor pukul 2 pm di hospital... So kul 1.30 aku dah gerak dari tempat keja... Sampai hospital dekat kul 1.50 pm coz jalan jamed, lagi plak hujan... Sampai jak hospital dah ramai orang yang sampai dulu dari aku hehehe... Punya lama aku di hospital, pegal jak tidak oh!!! Bayang kan lah dari kul 2.00 pm aku sana, kul 3 lbh baru habis temujanji ku adeyssss.... Sakit kepala oh!!!


Sekurang-kurang nya temujanji ku tadi tue berbaloi lah... Tak sia2 juga lah kata org...biar pun penat waiting coz ramai org... Time nak kuar dah 2 terserempak plak ngan kakak dkt tempat keja, dia pun ada temujanji ngan doktor kot hehehe... Lepas jak dr hospital aku jln2, lepas 2 aku g kfc mkn hehe...lapar plak nya huhu... Lps mkn 2 aku g tmpt keja adk kwn aku coz ada mau suruh dia wat kan undangan..( undangan kah tue yg aku srh dia wat td tue??? ntah lah apa nm nya 2, bt lbh kurang lah hehe ) Sesudah tue aku balik lah..mau g mn lg, dah lah hujan.bgs blk umah sleep huahua...


Bha okay lah setakat nie dulu catatan gue 4 today... Want go bed... Nite everyone..sweet dreamz..

0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP