Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

22/07/2010 thu

>> Thursday, July 22, 2010

time : 10.06 pm
(76 days without him)

Hari nie xda apa yg best berlaku... Cam biasa jak...Tgh hari tadi aku g pos office with my prenzz... Mau send kan my sister punya dokumen... Balik dari pos office, trus g tempat keja kakak satu 2... Lepak2 & makan2 hehehe... Kami borak2 lah pasal masa depan...huhuhu....
Tak perasan plak hujan di luar... Borak punya pasal, makan punya pasal sampai tak perasan plak dah kul 2 lebih hehe... Trus bagi tau ngan kakak tue mau balik coz dah lewat, nanti aku di cari plak huhu... Sampai di tempat keja xda plak mau wat.. Lum sampai 5 minit aku di tempat keja kwn td sms bg tau ada c 'tut' di tempat kakak tue.. Napa lah aku balik awl. Bak lah aku balik lambat2 ckit, aku jumpa lah dia..and aku mau tampar2 muka nya, tnya dia napa dia wat aku ginie..baru puas hati ku huhuhu... Maybe dia tgk lah aku tue kuar dari tempat kakak tue.. Kawan td tanya aku nmpk dia kah td.. So aku bagi tau lah tak perasan plak aku... Kakak tue bagi tau ngan dia aku mau bertunang sabtu nanti huhu..( bertunang juga ku rasa hehe )...kakak tue ajak dia sekali g umah... Trus dia bg tau ngan kakak tue "yakah??? ndak lah aku rasa bersalah lagi ngan dia" Sakit nya hati ku d bagi tau begitu...sampai tul hati nya wat aku ginie uwaaa... Tapi tak pa lah..hukum karma pasti ada wat dia.. Walaupun aku tak mintak dia di balas ngan semua perbuatan nya terhadap aku... Aku redha ya ALLAH, aku redha ngan apa yang telah terjadi kepada diri ku...

0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP