Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

27/07/2010

>> Tuesday, July 27, 2010



TIME : 11.06 PM
( 81 days without him )

23/07/2010 FRIDAY

Hari nie aku cuti.. Coz ank pam mau akikah esok.. So hr nie aku cuti, bantu2 org kunuk hehehe... Penat jg lah, but apa bleh wat anak buah pertama punya pasal.. Malam tue aku bantu my aunt wat kuih... Berbagai2 jenis kami wat kuih sampai kul 12 tengah malam oh!!! Adeiiii...penat nya but berbaloi...dpt belajar wat kuih hehehe... Lepas wat kuih, mau wat bunga telur lagi adeiii...bunga telur nya cantik hehehe.... Dekat kul 2 lebih baru siap segala2 nya, and aku tido huhu...

24/07/2010 SATURDAY

Lum lagi habis mengantuk dah bangun lagi kul 4.30 pagi huhu... Bantu orang dekat dapur masak2 kunuk hehehe... Kul 6 am, aku g mandi..Lepas mandi trus kemas barang2 d bawah.. Kul 8 lebih baru orang start "berdamuluk".. And aku jadi photographer sepanjang org "berdamuluk" hahaha... Banyak jg lah aku ambl pic2 diaorg...so sweet gitu lo!!! Lepas tue layan orang lagi yang datang so tired lah!!! Ramai juga lah yang datang, family & kawan2... Sampai petang, sampai ke malam oh!!! Nie semua MUHAMAD ADAM QUSAIRY punya pasal.. But tak pa lah, demi anak buah ku yg tercinta aku snggup haha... Lepas majlis tue, mengemas lagi satu hal huh!!! Penat oh, mengemas barang2 nie... Tak habis mengemas malam 2 coz kami semua penat yang teramat sangat... Sambung esok hehe.. Kami semua tido awal...

25/07/2010 SUNDAY

Bangun pagi, trus lagi mengemas barang2...sampai ke petang huhu... Malam tue barang2 dah siap kemas.. And aku, pam, kak leeza & momoi g bandar jln2 hahaha... Lama juga kami d bandar kul 11 pm br sampai umah hehehe... Time g bndar 2 lalu tempat keja "tut" tengok office nya hdp plak lampu nya..xkan dia keja hari ahad kot??? Sampai malam plak tue... Time balik dari bandar tue, tgk lagi office nya lampu dah mati dah.. Sapa tue??? Xkan dia kot??? Apa dia wat d office mlm2 g2??? Heran oh!!! Yang aku busy plak napa nie hehehe...tak malu eee.... Sampai jak umah mkn burger ngan family..lps 2 msk tido, ngantuk nyaaa....

26/07/2010 MONDAY

Hari nie keja dah... Tak tau mau wat pa d office, aku belek2 phone aku.. Tertengok plak received call, ada new no.. So aku msg my sister ask she, who call me?? My sis bg tau kawan mu lah..dia cari aku.. Perasaan ku teringin sngt mau tau sapa call aku semlm.. So tengah hari aku call terdengar plak suara yg teramat2 aku rindu d hujung talian sambil panggil2 nama ku..aku dah tergamam coz x sangkah dia yg call aku huhu... Dia tnya tul kah aku bertunang hehe...lucu tul.. Aku bagi tau lah dia "jgn sembarng ckp kalo xda bkti".. Lama jg kami borak2 dlm phone.. Dia guna new no, celcom... Maxis nya kunuk hilang berserta phone nya sekali...dia selalu cam 2..brp bnyak dah phone nya hilang 2..ntah lah, heran tul saya oh!!! So sad coz phone 2 phone aku, kami tukar phone. Phone aku dia pakai, phone nya aku pakai.. Yang wat aku tmbah sad phone 2 pam yg bg aku huhuhu...sabar jak lah...

27/07/2010 TUESDAY

Hari nie hujan jak... Lunch td c abg ambl aku d tempat keja.. Km g lunch sama2... Sambil minum2 tue c abg crt lah psl tunang nya 2 yang bebal hehe...( jgn mrh ya bang ) aku pun pening ngan diaorg 2...ada2 jak bha...ssh mau d atur... Habis jak minum2 ngan c abg, aku g tempt keja kwn aku..mlas mau msk keja awal, xda mood hehehe... Lama aku lepak sana, kul 2.30 pm br aku masuk keja...biasa anak emas bos xda yang berani mau marah punya...

Bha okay lah, dah lewat tul dah nie... Esok lagi mau g keja adeiii.... Daaaaa.... (^_^)


0 comments:

    © tHroUgh mY Heart. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP